Édes puliszka / polenta reggelire


Ha már unjuk a zabkását reggelire, akkor itt ez a szupergyors édes polenta / puliszka. Nem tartalmaz sem glutént, sem cukrot, sem tojást, sem laktózt. Akár előző este is elkészíthető és másnap reggel hidegen fogyasztható, de melegen is finom, úgy is próbáltam. Én teljesen rákattantam :)


Hozzávalók:
1 egység kukoricadara 
3 egység víz
csipet só
1 tk. édesítő ( én Diawellnes negyedannyit használok)
fagyasztott szeder
cukormentes narancslekvár


Elkészítés:
1. A kukoricadarát egy lábasba szórjuk, hozzáadjuk a sót, édesítőt és közepes lángon, háromszoros mennyiségű vízzel felöntve pár perc alatt sűrűre főzzük. Akkor jó, ha a massza kezd elválni az edény falától.
2. Szilikonos muffinformába adagoljuk a masszát és kihűtjük. Éjszakára a hűtőbe is betehetjük. Ha kihűlt, könnyen kijön a "puding" a formából, tetszőleges lekvárokkal, gyümölcsökkel, öntetekkel tálaljuk. Nálam most Anyukám házi cukormentes narancslekvárja a favorit szederrel, így egy kellemesen fanyar, kissé savanykás reggelit / desszertet kapunk :)

Megjegyzés:
a kukoricadarát egy mini kávéscsészével mértem, 2 kis csészényit használtam, ebből az adagból 5 db szív alakú polenta lett


Megjegyzések